hello

precis fixat med en ny design till Therese 
 
http://theereeseekholm.blogg.se/
 
värt att kolla hennes blogg :) !
 
idag har jag inte gjort så mycket , skulle eventuelt vart med Erica men det blev inte så.
Tänkte dra igång nån film så småning om, Får se vad det blir för nått.
 
Igår var jag & Erica i farsta centrum och jag köpte löshår för jag tänkte att de kan vara kul att ha nångång :)  och köpte även ett Iphone skal till syster som ser ut som en uggla, Hon älskar nämligen ugglor ^^
men ja, etfer Farsta åkte vi hem till Erica och jag fixade mina naglar och hjälpte henne plugga till ett matte prov , känner mig som en duktig tjej nu :) !
 
Kom nog hem runt 9 igår kväll, då va det bara att hoppa in i duschen och fixa min inför natten.
 
avslutar med att slänga in några bilder från igår , och en bild på mig från idag som jag tog lite snabbt innan jag sminkade mig :)
 
 
 
erica
köpte det svarta skalet till Therese
 

Kommentarer
Postat av: vicki andréa olofsson

fin blogg :)

Svar: tack :)
tilduu.blogg.se

2012-11-07 @ 19:15:15
URL: http://vickiao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0